Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az Apple One pont olyan, mint a több szolgáltatást egy csomagban kínáló megoldások mindegyike: igazán az spórolhat, aki minden egyes elemét kihasználja. A vállalat pedig csak nyer azokon, akik egy pici pluszért cserébe megörülnek a többi szolgáltatásnak is.
A piac átrendeződésével már évekkel ezelőtt egyértelműé vált, hogy az Apple bevételének jelentős részéért felelős iPhone-eladások növekedése nem fenntartható. Tim Cook vezérigazgató ezért idejekorán áthangolta a vállalatot a szolgáltatások erősítésére. Azzal talán ő sem számolt, hogy 2020-ban kiderül: ez a stratégia egy világjárvány próbáját is kiállja.
Az Apple folyamatosan teszteli az iOS-verziók frissítését. Ennek jegyében adott ki publikus bétákat iPhone-ra és iPadre. Őrületes újdonságokra azért senki se számítson.
Hatalmas bővülést könyvelhettek el a zenei streaming szolgáltatatók 2019-ben. A koronavírus-járvány miatt mostanában is hasonló ütemű növekedést jósolnak a szakemberek.
Bár az Apple mindig is szűk kereteket szabott a felhasználóknak azzal kapcsolatban, hogy mit tehetnek meg iPhone-jukon (iPadjükön), egy új értesülése szerint a vállalat most igen nagyvonalú lépésre készül ezzel kapcsolatban. Igaz, nem jószántából.
Nem köntörfalaz legújabb véleménycikkében az egyik leghíresebb technológiai újságíró, Walt Mossberg. Az Apple szerinte nagyszerű évtizeden van túl, de ez csak a szolgáltatásokra nézve igaz.
Mintha csak együtt járna a Porsche és az iPhone: azok közül, akiknek ilyen márkájú autója van, sokkal többen használnak iPhone-t, mint azt az okostelefon piaci részesedése indokolná. A gyártó pedig elsősorban nekik kíván megfelelni.
Egyre biztosabb, hogy új vizekre evez a TikTok mögött álló ByteDance. A kínai cég a zene világában készül újítani, de nem úgy, ahogy elsőre gondolnánk.
A részben a piac telítődése miatt bekövetkezett csökkenő iPhone-eladásokra az Apple áremeléssel reagált, ami aztán további eséshez vezetett az értékesítésben. Ez azért érdekes, mert sokáig a mobileladások hajtották az Apple szekerét. De úgy tűnik, megvan a b-terv, ami hosszú éveken át működhet.
Továbbra sem tud mit kezdeni az iPhone-ok iránti felhasználói vágy lankadásával az Apple. De talán már nem is hiszik úgy, hogy arra kellene koncentrálniuk.
Az Amazon egy újabb zenei streaming szolgáltatást indítana, ami drágább lenne a konkurenciánál, cserébe viszont sokkal jobb minőségben lehetne zenét hallgatni rajta.
Sok mindent elárul egy cégről, annak terveiről, hogy milyen pozíciókba keresnek munkavállalókat. Az Apple sem kivétel, és érdekes változásra figyeltek fel nála a szakemberek.
A garázscégből rövid idő alatt a világ egyik legfontosabb informatikai vállalatává növő Apple életében évek vergődése után a cég élére visszatérő Steve Jobs hozta el a második aranykort. Az iPhone-nal, amely ugyan még mindig egy nagyon népszerű telefon, de most már messze nem az az elejthetetlen csodavad, ami néhány éve még feltétel nélkül termelte a dollármilliárdokat.