Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#Artisan Marketing

hvg.hu Vállalat + Vezető

"A legrosszabb, ha valaki jó, azaz középszerű"

Felforgatná a reklámszakmát egy stratégia ügynökség, ahol teljesen új nézőpontból közelítenek a területhez. Szakmai vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére alapozzák a reklámkampányokat, informatikai cégektől vették át termékfejlesztési módszertanukat, és nem elégednek meg a "jó" teljesítménnyel.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Ezt jó, ha tudja, ha Facebookon vagy Instán nyomul

Mindannyian használjuk, de vajon azt is értjük, hogyan működik? Mi alapján jeleníti meg cége Facebook oldalának kedvelői számára posztjait? Jobb, ha tisztában van a közösségi média működésével, hogy a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Öt tipp, hogy írjon ütős szöveget cégének

A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.

hvg.hu Vállalkozás

De minek a landing page, ha van weboldal?

Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Ezzel a technikával kaszáltak nagyot Fekete Pénteken a webáruházak

Az új digitális technológiák robbanásszerű növekedése nem csak a lehetőségeket, de a választás nehézségeit is magukkal hozzák. Nem véletlen, hogy a kereskedők – az újítások mellett – végül mindig visszatérnek a jól bevált hírlevél használatához, ami most erősebb, mint valaha.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Felejtse el a Facebookot, ide regisztrálja cégét!

Évekkel ezelőtt a Facebookot csak néhány innovatív vállalat használta reklámozási célokra, ma már a legtöbb cég jelen van rajta, azonban a fiatalok egyre inkább egy másik közösségi média oldalt nyitnak meg, amikor kezükbe kerül okostelefonjuk.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Akkor jó buli cégének a közösségi média, ha megfelelő helyen kopogtat

Közösségimédia-oldalak között válogatni olyan, mintha az embert egyszerre több házibuliba hívták volna meg, ugyanarra az időpontra. Itt a zene jobb, ott a társaság, a harmadikban meg jók a csajok/pasik. Egy vállalkozás esetében az a szerencse, hogy nem kell választani, akár egyszerre több házibuliban is lehetünk az éjszaka császárai, de azért nem mindegy, hogy hol és miért költjük el a pénzünk.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Vállalkozása is lehet YouTube-sztár

Gondolta volna, ha YouTube csatornájára tölti fel cége videóit, akár több százezres összeg ütheti markát? Hogyan lehetséges ez, kiknek sikerült már és mennyit keresnek vele?

hvg.hu Vállalkozás

Így lehet igazán ütős reklámot készíteni

Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Ezzel a taktikával megtöbbszörözheti vásárlóit

Hogyan lehetséges az, hogy az internetet böngészve lépten-nyomon olyan hirdetésekkel találjuk szembe magunkat, melyek pontosan az érdeklődési körünkre vannak szabva? Honnan tudják a hirdetők, hogy éppen meg akarjuk változtatni telefon előfizetésünket, Milánóba keresünk repjegyet vagy éppen új porszívót vennénk? A titok nyitja az úgynevezett remarketing, mellyel cége egyszerűen vásárlásra ösztönözheti a bizonytalanabb érdeklődőket. Mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Újabb teljesítménygrafikon? Óvakodjon a céltalan adatpornótól!

A cégeknél előszeretettel dobálóznak olyan adatokkal, amelyek az elért eredményeket hivatottak kifejezni, azonban a semmitmondó számokkal összeállított grafikonok nem ösztönzőek. A teljesítménymutatókat a legtöbb cég rosszul használja, pedig azok segíthetnének hatékonyabbá tenni a munkát. Mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Hiába szórja tele kulcsszavakkal honlapját, nem fog előrébb kerülni

Biztos hallott már garantált tippeket, hogyan kerülhet a keresők találati listájának élére, illetve trükkökről, amik állítólag biztos forgalmat generálnak. Ezekkel csak az a baj, hogy ha rövid távon be is válnak, hosszú távon biztosítják, hogy belefusson egy-egy Google büntetésbe. Mutatjuk, mit érdemes tudnia a SEO-ról, hogy ne így legyen.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Amit minden vállalkozó elront a honlapján

A főoldal után jellemzően a "Rólunk" oldal a leglátogatottabb, ahol a cégek általában a termékük, szolgáltatásuk bemutatására koncentrálnak, figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy az embereket az érdekli, kik állnak a cég mögött, mi mozgatja őket. Ha ez az oldal nem kelt bizalmat, sokat veszíthet vele.

hvg.hu Vállalkozás

Ha erre nem figyel, búcsút inthet vásárlóinak

A szabályok szerint építette fel oldalát, mégsem nőnek az eladások? Minden tanácsot megfogadott, minden bevált módszert alkalmazott, az emberek mégsem jutnak el a vásárlásig? Megmutatjuk mi az, amit a legtöbb értékesítési oldal rosszul használ, és ami miatt elbizonytalanodnak a vevők.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Online hirdet? Mutatjuk, mire költse pénzét!

Milyen szövegű hirdetésre kattintanak az emberek? Milyen képekre kapják fel a fejüket? És egyáltalán, hogyan érhető el, hogy a fizetett hirdetések valós vásárlókat hozzanak? A legfőbb online hirdetési felületeken, a Google AdWords és a Facebook hálózatán hirdetők számára ezek a legfontosabb kérdések, és ugyan nincsenek univerzálisan működő praktikák, megvan a módja annak, hogy kiderítse, az ön vállalkozásának pontosan milyen hirdetésekre van szüksége.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Így nyerheti meg vásárlói bizalmát

Kérjen véleményt vásárlóitól, mert ezek biztosítják hitelességét és keltenek bizalmat új ügyfelei szemében. Mutatjuk, hogyan kérhet megbízható véleményeket vevőitől.

1 2
Tovább lassult az infláció, de nem annyira az árrés, inkább a benzinár miatt

Tovább lassult az infláció, de nem annyira az árrés, inkább a benzinár miatt

Mianmari és laoszi fegyveresek is masíroztak a Vörös téren, miközben új szintre emelték Putyin és Hszi Csin-ping barátságát

Mianmari és laoszi fegyveresek is masíroztak a Vörös téren, miközben új szintre emelték Putyin és Hszi Csin-ping barátságát

„Ez egy lepkefing” – mondta Gulyás Gergely a hangfelvételre, amelyen a békementalitás végéről beszél a honvédelmi miniszter

„Ez egy lepkefing” – mondta Gulyás Gergely a hangfelvételre, amelyen a békementalitás végéről beszél a honvédelmi miniszter

Brit katonai szakértő: Ez már nem blöff, Putyin egyetlen lehetősége az atomháború, a NATO-nak a legrosszabbra kell készülnie

Brit katonai szakértő: Ez már nem blöff, Putyin egyetlen lehetősége az atomháború, a NATO-nak a legrosszabbra kell készülnie

Gyurcsány Ferenc utolsó napját tölti országgyűlési képviselőként

Gyurcsány Ferenc utolsó napját tölti országgyűlési képviselőként

Három biztosító sem emeli a díjait egy évig, meghallották Nagy Márton szavát

Három biztosító sem emeli a díjait egy évig, meghallották Nagy Márton szavát

Régebbi az androidos telefonja? Akkor most gyorsan nézze meg a Beállítások menüt

Régebbi az androidos telefonja? Akkor most gyorsan nézze meg a Beállítások menüt

Globális fánkozóban, csirkézőben és tacózóban sem ehetünk itthon, de Obama kedvenc gyorsétterme már közeledik

Globális fánkozóban, csirkézőben és tacózóban sem ehetünk itthon, de Obama kedvenc gyorsétterme már közeledik

Nincs pénz a Petőfi híd felújítására, de még a tervpályázat kiírására sem

Nincs pénz a Petőfi híd felújítására, de még a tervpályázat kiírására sem

A címlapról ajánljuk